dimarts, 15 de març del 2016

VIVIM A DINAMARCA!

INTERCANVI A DINAMARCA

Bàrbara Llinàs

Dia 22 partirem cap a Dinamarca, totes estàvem amb molts de nervis i molt ansioses per arribar i conèixer a les seves famílies, vam arribar allà sobre les 14.00h i ens varen rebre amb banderes i cadascú amb la seva família.



Vaig arribar a casa i hem vaig instal·lar a la meva nova habitació que tindria durant 3 mesos, al cap d'una estona hem va comparèixer la meva germana Caterina, els nervis se'm van llevar una mica mes. Ens anàrem al centre tots junts juntament amb un amic del meu Danès, vam estar 3 hores junts, fins que va arribar la hora de sopar i cadascú es va anar a casevam, el primer sopar per mi va ser el mes difícil ja que estava molt nerviosa i hem feia molta de vergonya.


L'endemà ens vam aixecar prest i ens vam anar a la escola, mentre jo vaig aprofitar per contar li un parell de coses a nen Tòfol ja que me sentia un poc incomoda i desorientada, l'escola va acabar i cadascú es va anar a casa, va venir un amic del meu Danès a jugar a la play i despres vam sopar junts d'espaguetis amb pesto, aleshores despres a les 19.00h vam agafar la bici i ens vam anar a scout, on allà vam estar 2 hores pintant, fins que arriba la hora de anar a dormir.



Divendres també ens vam aixecar prest per anar a classe, varem tenir educació física i vam fer yoga, la resta del dia deures, va acabar la escola i vaig decidir anar al centre juntament amb les nines de Mallorca, vam estar quasi tot el capvespre allà i despres hem vaig anar a casa i vaig sopar i hem vaig anar a dormir.




Dissabte varem decidir anar a una part de la ciutat de Hørslhom on hi ha la mar i la platja, vam anar a fer una volta per allà i despres vam anar a dormir a casa de na Lea on estan na Mar i na Francina, ens ho va, passar molt bé, varem cantar, ballar, soparem i xerrarem una estona i despres ens anàrem a dormir.



Diumenge vaig estar tot el dia a cameva ja que estava un poc cansada i no volia sortir enlloc.



Dilluns, Dimarts i Dimecres era la mateixa rutina sempre, n'aixecarà dematí per anar a la escola i cuant la escola acabava ens anavem totes cap al centre a menjar alguna cosa o a estar juntes un estona, hora de sopar i a dormir!
Dijous el mateix, acaba la escola i hem vaig anar cap al centre un altre pic, mes tard, despres de sopar varem anar a patinar sobre gel dues hores, on allà hem vaig fer molt de mal ja que vaig caure 6 vegades al terra i a la 7 vegada ja no hem podia aixecar i me'n vaig aver de anar a casa meva, vaig prendre una pastilla per el mal i me'n vaig anar a dormir.
Divendres teníem física però jo no vaig decidir fer-ne ja que hem feia molt de mal el cos per tots els cops que hem vaig fer, va acabar la escola i varem deixar les maletes i jo i el meu Danès varem collir el tren per anar a copenaghuen, a un centre comercial, el mes gran de allà anomenat Field's, varem anar de compres tot el capvespre i despres anàrem a sopar al Burger King, varem acabar i ens varem dirigir cap al tren i despres varem arribar a ca nostra i varem anar a casa de na Lea a estar una estona.



Dissabte el dematí ens tornarem anar cap a Copenaghuen al centre in hi ha totes le setè des, varem estar allà fins les 4 i despres amb arribar ens varem anar a casa de na Lea a dormir, mentres baixava ses escales vaig rodolar i el braç no el podia moure, tot i així que hem varen dur al hospital per veure si tenia res però definitivament tot estava bé, només hem donaren pastilles per el mal, varem anar a dormir i l'endemà caig arribar a casa i just amb arribar hem vaig anar a un cumple de el seu cosí, varem menjar allà i a alhora de sopar ens varem anar cap a casa, varem sopar i a dormir.


Bàrbara Llinàs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Les opinions constructives són les que ens ajuden a millorar