dilluns, 14 de març del 2016

SEGONA SETMANA A DINAMARCA

Dilluns dia 7, vàrem anar a l'escola i en acabar vàrem anar al centre amb la meva germana i na Mar a beure un batut i passar el capvespre juntes. Més tard vaig tornar a casa per sopar, i en acabar vaig fer Skype amb la ma mare i la meva germana i després vaig anar a dormir. El dia següent, es a dir, dimarts, en acabar l'escola vaig anar a casa de na Mar on vàrem passar tot el capvespre juntes escoltant música. Quan va ser hora de sopar vaig anar a casa meva perquè ens tenien que acompanyar a un restaurant que es diu "running sushi", té aquest nom perquè hi ha una cinta on hi ha plats petits amb menjar que recorre tot el restaurant, i tu pots collir el que vols. Hi vàrem anar la meva germana i jo amb na Fie, en Nicolai i amics seus. El sushi va ser molt bo!
Dimecres va fer molt de fred, a pesar del fred vàrem estar tot el dia per defora, totes les mallorquines i els seus danesos vàrem anar al centre, i més tard, na Bàrbara, en Nicolai, na Fie i jo, vàrem anar a jugar a softbol tot el capvespre, no ens vàrem donar compte però es va fer bastant tard i vàrem tenir que tornar a casa per sopar.
Dijous en acabar l'escola, na Pau, na Mar i jo vàrem anar al centre, ens vàrem passar tot el capvespre per allà fent voltes, més tard cadascuna va sopar a casa seva i en acabar vàrem anar a patinar sobre gel, hi havia molts d'amics de l'escola, les pistes eren bastant grans i hi va haver més de quatre caigudes, però va ser molt divertit!
Divendres vaig estar tot el dia amb na Pau, en acabar l'escola ella i na Clara varen venir a ca meva, durant una horeta mes o menys vàrem anar a un centre comercial amb na Mar, però tot d'una vàrem tornar, en haver sopar vàrem ballar al "just dance" un joc de la "play station", després ens vàrem preparar uns batuts espectaculars, en haver acabat mirarem una pelicula que es diu " pitch perfect", quan va acabar era bastant tard i estàvem mortes de son així que vàrem anar a dormir.
Dissabte al matí ens vàrem poder aixecar de tard, i vàrem fer un brunch, en acabar acompanyarem a na Fie a comprar les begudes per la seva confirmació. En tenir-les comprades varem anar a una gelateria que es diu "paradis", on fan uns gelats de cine. En acabar, patirem cap a casa a collir els trastos per anar a dormir a casa de na Lea.
El capvespre de dissabte i tot el dia de diumenge, el vàrem passar al llit fent de gandules.

Caterina Llinàs Llull

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Les opinions constructives són les que ens ajuden a millorar