dimecres, 9 de març del 2016

PRIMERA SETMANA A DINAMARCA 

Vàrem arribar a Dinamarca damunt les 14.00 h, en ser allà la família de na Fie m'estava esperant per anar a casa seva, en ser-hi en vaig instal·lar i de seguida anàrem a la casa de'n Nicolai, on hi viu la meva germana, tots junts partirem amb les bicicletes cap a un bar que es diu "KABANAH", on hi pots menjar entrepans i beure sucs i batuts. Es va fer tard, i tornarem cap a casa per sopar i dormir.

El dia següent anàrem a l'escola, en arribar ens varen ensenyar a fer deu minuts de meditació diària i en acabar cadascú va anar a la seva classe. En acabar les classes la meva germana, na Pau i jo aprofitarem per anar al centre mentre les nostres daneses eren a l'església per la confirmació, en acabar ens varen venir a cercar i cadascú va tornar a casa per sopar, després de sopar, els "scouts" tenien una reunió, així que na Mar, na Francina, la meva germana i jo també hi assistirem.

A la fi arriba divendres! Vaig començar les classes menjant un pastís, ja que cada divendres una persona n'ha de dur un i l'han de menjar entre tots. Millor no podia començar el cap de setmana! En acabar l'escola, en arribar a casa no tenia res a fer així que vaig mirar un parell de capítols de la sèrie "Merlí", i quan vaig mirar el rellotge ja era hora de sopar, aquell dia sopàvem amb en Björn, en Tòfol i la família de'n Nicolai i na Bàrbara a casa de na Fie, va ser una nit molt divertida, però va haver d'acabar prest perquè l'endemà havíem d'anar a Copenhagen, amb dues amigues i na Fie, va ser un dia molt cansat, ja que ens vàrem haver d'aixecar bastant prest per collir el tren i no vàrem aturar de fer voltes per les tendes, i després per la nit vàrem anar a una festa a casa d'una amiga, on també quedarem a dormir.
Pel matí el pare de na Fie ens ha vengut a cercar, en acabar de dinar m'han dit que mirarem una pel·lícula o pot ser anam als boscs ja que avui nevarà tot el dia!

Caterina Llinàs Llull

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Les opinions constructives són les que ens ajuden a millorar