dimecres, 4 de maig del 2016

SETENA SETMANA A DINAMARCA

Entre setmana l'únic que vaig fer va ser anar a escola, els capvespres els vaig passar a casa ja que va un parell de dies va ploure bastant i no ens feia il·lusió sortir a fora, així que ens vàrem quedar a casa fins divendres que varen arribar els meus pares i la meva germana!
Na Bàrbara i jo vàrem anar a viure amb ells a un apartament de Copenhaguen.
Des de divendres fins dimarts vàrem estar passejant per Copenhaguen, amb unes bicicletes que havíem llogat i vàrem recórrer tots els carrers de la ciutat i per també poder visitar els llocs més importants de la ciutat com the little mermaid, Nyhavn street, Christiania, the Round Tower, Tivoli... Varen ser dies molt cansats, però també estava molt contenta de veure a la meva família.
Dissabte vàrem anar a Hørsholm, el poble on vivim, perquè els nostres pares volien veure on era que passàvem el nostre dia a dia, així que na Bàrbara i jo els varem fer una ruta pel poble per veure on solem passar el temps. I després vàrem sopar tots junts, es a dir, la família d'en Nicolai i na Fie.

Dimarts ens varem despedir d'ells i vàrem tornar cap a cases amb el tren.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Les opinions constructives són les que ens ajuden a millorar