dimarts, 17 de maig del 2016

NOVENA SETMANA DINAMARCA

El bon temps ha arribat a Dinamarca! La setmana passada vàrem poder gaudir d'una mica de sol durant tota la setmana. Així que els capvespres anàvem a menjar un gelat, a beure un batut o un refresc a un llac i ens quedàvem allà a prendre el sol.
Dimecres vàrem anar a la platja na Mar i jo amb na Fie i els seus amics. Per anar-hi vàrem tenir problemes perquè la meva bicicleta estava rompuda així que en teoria havíem d'anar amb la bici de na Mar les dues però no ens podíem dur, ens costava molt així que vàrem decidir anar caminant, na Fie ens va dir que no ens volia esperar pus, que seguíssim recte i en arribar a un lloc on no té sortides que la cridàssim, al cab de quaranta minuts caminant vàrem arribar al lloc i quan l'havíem de cridar no vàrem tenir cobertura, i no sabíem que fer, així que vàrem decidir caminar fins a trobar cobertura, en trobar-ne la vàrem cridar però no ens contestava. Na Mar i jo no sabíem que fer així que vàrem seguir a uns danesos que anaven preparats per anar a la platja, i tanta sort que hi vàrem arribar! Els vàrem trobar i anàrem amb ells a prendre el sol. Més tard vàrem sopar junts de pizza a la platja. A l'hora de tornar anàrem junts com deu minuts fins que na Fie es va queixar que érem molt lentes i li vàrem dir que se'n podia anar que nosaltres ja hi aniríem, que sabíem el camí. En arribar a cases estàvem rebentades!
Dijous hi havia el "Blue mon day" que és un dia que van a celebrar que tots estan confirmats, però les mallorquines no hi vàrem anar. Na Bàrbara i jo aquell dia vàrem estar juntes a casa seva prenguent el sol, vàrem quedar ben vermelles! El vespre hi havia un sopar a l'escola i hi vàrem menjar allà, a la cafeteria tots junts.
Divendres les mallorquines vàrem quedar totes juntes per passar el vespre, primer de tot anàrem al Mcdonalds a sopar i després vàrem anar a un parc on hi vàrem passar tot el vespre, en estar cansades vàrem anar a casa de na Lea, excepte la meva germana que va anar a casa seva. En ser casa na Mar i jo vàrem mirar una pel·lícula que es diu "How to be single", l'endemà el vàrem passar cadascú a casa seva.
Diumenge vaig anar a Copenhaguen amb la meva família danesa, primer de tot vàrem anar a un aquàrium que es diu"Blue planet" i després vàrem sopar al "Food street", que és un lloc molt xulo, on hi ha varietat de llocs per comprar menjar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Les opinions constructives són les que ens ajuden a millorar