divendres, 1 d’abril del 2016

VACANCES DE PASQUA



Nosaltres, dimarts vam acabar les nostres vacances de Pasqua, i des d'aquest dia estam fent un projecte sobre l'aigua i els seus comportaments, el qual haurem de presentar el proper dilluns davant els nostres companys danesos i alhora, les nostres companyes mallorquines, que ja seran aquí.

Elles, se'n anaren el dia 22 del mes passat a passar les vacances amb família i a disfrutar-les amb els amics. Na Francina i jo però, les hem volgudes passar aquí per diferents motius. La veritat, que han estat unes vacances de pascua molt difrents a les que sempre haviem tengut: no hem pogut disfrutar de les panades, ni dels robiols. Tampoc hem assistit als dinars familiars que solem celebrar. Però hem celebrat altres events diferents als que estam acostumades.

Hem anat a Bakken, el parc temàtic més antic del món, on hem pogut veure una vena històrica de manera molt divertida. En el meu cas, m'han passejat des d'Alemania fins a Suècia, i he disfrutat, ja que el bon temps ens ha acompanyat sempre. Ha estat el que diríem un 3x1.

Queda poc més d’una setmana per completar la meva estància a Dinamarca, i la tristesa ja comença a rovegar-me per dedins, però no m’impedirà disfrutar dels darrers dies per aquí.



Salutacions des de Dinamarca,
Pau Sanxo

1 comentari:

Les opinions constructives són les que ens ajuden a millorar