dimecres, 25 de novembre del 2015

ENTREVISTA A NA MARGALIDA FERRAGUT

Els alumnes de Processos de Comunicació hem entrevistat na Margalida Ferragut, la nova secretària de l’escola. Quan hem anat a fer-li l’entrevista pareixia que estava molt a gust a la seva nova cadira i oficina, la que abans era de na Ramona Espot, tot i que quan li hem dit que la volíem entrevistar s’ha posat un poc vermella, ja que no li agrada que li facin fotos. Diu que es sent com a casa perquè l’escola té un ambient molt familiar, ja que aquí el personal és molt amable i molt acollidor. Hem de dir que ha estat molt agradable xerrar amb ella, ja que és molt simpàtica i alegre.
Li hem fet un parell de preguntes, que ens ha contestat amb molta amabilitat.

Quant de temps fa que ets a la nostra escola? 
No fa gaire que som per aquí, just fa dos mesos i mig aproximadament. Vaig començar dia 1 de setembre. 

Com et va la feina de secretària? És molt complicada?
Me va molt bé, però al principi em pareixia molt complicada, perquè sempre que comences una feina costa adaptar-se i entendre els nous mecanismes de feina. Tot i així he de dir que entre tots m’ho heu posat fàcil.

Com ha afectat la nova feina a la teva vida personal?
Ha estat una millora ja que puc estar més temps amb la meva família, sobretot amb el meu fill petit.

Per què decidires venir a fer feina aquí?

Va ser un plantejament molt difícil ja que, a l’altra feina em tractaven molt bé, però per temes d’horaris vaig decidir provar de canviar-me aquí a l’escola. Quan vaig saber que hi havia la vacant vaig optar-hi i a finals d’agost em varen dir que m’havien seleccionat.  Tot i que només tinc paraules d’agraïment per la meva antiga feina i la gent d’allà, he de dir que estic molt contenta i feliç a l’escola!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Les opinions constructives són les que ens ajuden a millorar